شتاب بازار آلت کوین ها با بیت کوین ۳۵۰۰۰ دلاری

با فراتر رفتن قیمت بیت کوین از 35000 دلار، بازار آلت کوین شتاب بیشتری به دست می آورد

اکثر تحلیلگران افزایش سریع قیمت بیت کوین را بیش از 35000 دلار پیش بینی نمی کردند. آلت کوین ها نیز از این رالی سود برده اند. اشتها برای آلت کوین ها در حال افزایش است زیرا ارزش تجمعی ارزهای دیجیتال از آستانه 1.33 تریلیون دلار فراتر رفته است. این نشان می دهد که سود سهمی وار می تواند برای آلت کوین ها ادامه یابد.

پیش بینی قیمت کازموس (ATOM)

تا زمانی که محدوده هدف 40000 دلار و سطح حمایت 35000 دلار برای BTC حفظ شود، سرمایه گذاران همچنان امیدوار خواهند بود. بنابراین انتظارات از ATOM Coin چیست؟ در پایان اکتبر، قیمت مقاومت 7.60 دلار را شکست و تشکیل دو کف را تکمیل کرد. خریداران در 5 نوامبر قیمت را به بالای 8.25 دلار رساندند که نشان از ادامه رالی دارد.

تحلیل قیمت کازموس

هدف این تشکیلات 8.90 دلار است و در صورت عبور از منطقه بحرانی، می‌توانیم شاهد افزایش قیمت تا 10 دلار باشیم. حمایتی که باید حفظ شود روی 7.60 دلار است و بسته شدن به زیر آن می تواند به 7.07 دلار کاهش یابد.

 

پیش بینی قیمت یونی UNI

غول DeFi اخیراً از مقاومت 5 دلاری خود عقب نشینی کرده است. با این حال، میانگین متحرک و RSI نشان می دهد که روند صعودی می تواند ادامه یابد. اگر مانع 5 دلار در تلاشی جدید شکسته شود، ممکن است شاهد افزایش قیمت UNI Coin به 6.40 دلار باشیم.

تحلیل قیمت یونی
اگر انتظارات خوشبینانه محقق نشود و بسته شدن به زیر 5 دلار ادامه یابد، قیمت می تواند به 4.36 دلار کاهش یابد. با این وجود، وضعیت فعلی بیت کوین نشان می دهد که سطوح 5.6 دلار و 6.4 دلار می توانند این بار آزمایش شوند.

تحلیل نمودار نیر NEAR

روز سه شنبه، رویداد NEARCON 2023 برگزار می شود. آلت کوین که به شدت تحت تاثیر سقوط FTX قرار گرفته است، می تواند از این فرصت برای بازگشت واقعی استفاده کند. اخیرا اطلاعیه های جامعی در خصوص محصولات جدید منتشر شده است. ما می توانیم انتظار داشته باشیم که در این رویداد چیزهای بیشتری ببینیم. حتی SOL Coin از 40 دلار فراتر رفته است، بنابراین اکنون زمان آن فرا رسیده است که NEAR Coin آوار FTX را از بین ببرد.

تحلیل قیمت نیر

خرس ها مقاومت قوی در 1.63 دلار ایجاد کرده اند، اما نویدبخش است که گاوها می توانند قیمت را بالای 1.43 دلار نگه دارند. اگر به طور دائم از 1.63 دلار پیشی بگیرد، می توانیم ببینیم که مقاومت روانی 2 دلار شکسته شده است، که یک سود قابل توجه برای سرمایه گذاران NEAR Coin خواهد بود. با این حال، اگر برای مدت طولانی زیر مقاومت باقی بماند، فشار فروش می تواند تا 1.43 دلار و پایین تر ادامه یابد.

دیدگاهتان را بنویسید