سرویس نام اتریوم(ENS) یک میلیون دلار بودجه درخواست می کند

 

  • هدف سرویس نام اتریوم ساده‌سازی آدرس‌های کاربران است.
  • تیم Etherscan بودجه سالانه را برای توسعه مستمر درخواست می کند.
  • ENS و Etherscan شفافیت شبکه اتریوم را افزایش می دهند.

 

سرویس نام اتریوم، سرویسی که هدف آن پیوند آدرس‌های موجود در بلاک چین اتریوم به نام‌های کاربرپسندتر و قابل درک‌تر است، تقاضای قابل توجهی برای آلتکوین ENS خود به دلار داشته است. تیم Etherscan که یک کاوشگر Blockchain را برای نظارت بر تراکنش‌ها، آدرس‌ها، قراردادها و سایر آمارهای شبکه اتریوم اداره می‌کند، درخواست ایجاد یک بودجه منظم برای تامین مالی توسعه مداوم سرویس نام اتریوم کرده است.

 

سرویس نام اتریوم یک میلیون دلار پیشنهاد بودجه درخواست می کند

 

تیم Etherscan اخیراً بودجه ای را در انجمن Ethereum Name Service DAO پیشنهاد کرده است. این تیم ، بودجه سالانه 1 میلیون دلاری را برای توسعه مستمر، پشتیبانی و پیشرفت‌های مرتبط سرویس نام اتریوم در Etherscan درخواست کرد.

در نوامبر 2021، Etherscan پشتیبانی مالی قابل توجهی از Ethereum Name Service دریافت کرد. در آن زمان، Ethereum Name Service 46296 ENS به Etherscan اهدا کرده بود.

 

سرویس نام اتریوم و اتراسکن Etherscan

 

برای ردیابی شفاف شبکه اتریوم و ارائه اطلاعات دقیق در مورد کیف پول ها، تراکنش ها و قراردادهای اتریوم در اختیار کاربران قرار گرفته است. اساسا، Etherscan اطلاعات دقیقی را در مورد رویدادهایی که در بلاک چین اتریوم رخ می دهد به کاربران ارائه می دهد.

 

Etherscan یک کاوشگر بلاک چین است که برای نظارت بر تراکنش ها، آدرس ها، قراردادها و سایر آمارهای شبکه اتریوم استفاده می شود. این برنامه برای ردیابی شفاف شبکه اتریوم و ارائه اطلاعات دقیق در مورد کیف پول ها، تراکنش ها و قراردادهای اتریوم به کاربران طراحی شده است، که اساسا اطلاعات دقیقی در مورد رویدادهای بلاک چین اتریوم ارائه می دهد.

 

مانند بسیاری از داده های دیگر در Etherscan، آدرس های کیف پول بسیار پیچیده هستند. اینجا جایی است که سرویس نام اتریوم وارد عمل می شود و هدف آن پیوند آدرس های کیف پول در بلاک چین اتریوم به نام های کاربرپسندتر و قابل فهم تر است. این به کاربران اجازه می‌دهد تا به جای آدرس‌های کیف پول پیچیده اتریوم از نام‌های قابل خواندن بیشتری استفاده کنند.

ENS ساختاری شبیه به سیستم نام دامنه اینترنتی دارد اما برای میزبانی آدرس های کیف پول اتریوم طراحی شده است. به این ترتیب، کاربران می‌توانند به جای آدرس‌های کیف پول پیچیده اتریوم از نام‌های خواناتر (مانند omer.eth) استفاده کنند. سرویس نام اتریوم ساختاری شبیه به سیستم نام دامنه اینترنتی دارد اما منحصراً برای میزبانی آدرس های کیف پول اتریوم طراحی شده است.

برای مطالعه بیشتر در خصوص این ارز دیجیتال می توانید بخش ارزها در صفحه اصلی صرافی ارزیپتو را مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید