روند قیمت بیت کوین و دیدگاه بازار

قیمت بیت کوین همچنان در سطوح ناامیدکننده باقی می ماند در حالی که آلت کوین ها به سطوح حمایت قابل توجهی عقب نشینی کرده اند.
از نیمه دوم مارس، اوضاع در بازار ارزهای دیجیتال خوب پیش نمی رود. بیت کوین که اکنون خریدارانی با قیمت 61000 دلار پیدا کرده است، آلت کوین ها را با هدف رسیدن به بالاترین قیمت های جدید منحرف کرده است. پیش بینی تحلیلگران محبوب برای بیت کوین چیست؟

بیت کوین (BTC)

قیمت بیت کوین دوره جدیدی از نوسانات کم را آغاز کرده است. ما قبلاً دوره های ناامید کننده مشابهی را تجربه کرده ایم. حرکات کم عمق و خسته کننده که قبل از صعود عمده دوباره دیده می شود، احتمال چرخش مشابهی را به ذهن متبادر می کند. نوسانات یک ساله بیت کوین در دسامبر 2023 حدود 43 درصد بود. از آن زمان، ETF بیت کوین در ایالات متحده تایید شده است.
پس از هجوم 12.6 میلیارد دلاری، ETF ها ورودی هایی در حدود 13 میلیارد دلار جذب کردند، اما اکنون به 11.68 میلیارد دلار عقب نشینی کرده اند. رابرت میچنیک، رئیس دارایی های دیجیتال در بلک راک، که بیش از 10 تریلیون دلار دارایی را مدیریت می کند، نگران وضعیت فعلی نیست.
او حتی معتقد است که در دوره آتی جریان های قابل توجهی از طریق صندوق های دولتی، صندوق های بازنشستگی و بنیادها مشاهده خواهد شد. تاکنون، پیش‌بینی‌های بلک راک درست ثابت شده‌اند و بزرگترین مدیر دارایی جهان که چنین پیش‌بینی می‌کند قابل توجه است. اگر ببینیم که بازیکنان اصلی بیشتری همانطور که انتظار می رود وارد بازی می شوند، ممکن است حسرت این روزها را داشته باشیم.

پیش بینی قیمت بیت کوین (BTC) از منظر اسکات ملکر

سرمایه گذاران نهادی قبل از اینکه علاقه بیشتری به ETF بیت کوین نشان دهند، باید حداقل شش ماه عملکرد را ببینند. ماه هاست که هشدارها و ارزیابی ها را حتی در شلوغ ترین روزها به اشتراک می گذاریم. نقدینگی، انحراف قیمت، تقاضا و سایر جزئیات که به گزارش‌های دو فصلی تبدیل می‌شوند به شرکت‌های سرمایه‌گذاری کمک می‌کنند تا درباره این ETFها تصمیم بگیرند. دوره خرداد و تیر از این نظر حائز اهمیت است.

شرایط برای تحقق کامل تقاضای بالقوه ETF در ایالات متحده آمریکا و سایر کشورها هنوز شکل نگرفته است. بسیاری از شرکت‌های سرمایه‌گذاری و مشاوران نتوانسته‌اند ETF‌های بیت‌کوین را به‌عنوان سرمایه‌پذیر، پرخطر یا غیرقابل سرمایه‌گذاری طبقه‌بندی کنند، زیرا عملکرد شش ماهه آن‌ها را مشاهده نکرده‌اند.
از سوی دیگر، اسکات ملکر، تحلیلگر بازار کریپتو می گوید؛ بسیار مهم است که به یاد داشته باشید که این کار به زمان نیاز دارد. این شرکت ها تازه شروع به ارزیابی وضعیت کرده اند. یک سیل بزرگ پول نهادی، بیت کوین را به سطوح بالایی خواهد رساند.» این تحلیلگر قیمت بیت کوین را بین 100000 تا 150000 دلار با ورودی های ETF هدف قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید