دن تاپیرو افزایش قابل توجهی برای بیت کوین و اتریوم پیش بینی می کند

 

انتشار صورت جلسه فدرال رزرو در طول هفته و سخنرانی جروم پاول در روز جمعه منجر به حرکت های صعودی در بیت کوین و اتریوم شد و سرمایه گذاران را خوشحال کرد. در میان این رویدادها، چهره های پیشرو در بازار نیز خوش بینی و اظهارات صعودی را افزایش دادند. در این زمینه، برخی از اظهارات دن تاپیرو توجه ها را به خود جلب کرد.

تحلیل بیت کوین و اتریوم دن تاپیرو

دن تاپیرو، که به عنوان یک سرمایه گذار کلان و مدیر صندوق شناخته می شود، دیدگاهی خوش بینانه در مورد بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) ابراز کرد. در مصاحبه اخیر با یوتیوب، تاپیرو اشاره کرد که بیت کوین می تواند بیش از 56 درصد نسبت به سطح قیمت فعلی خود افزایش یابد، در حالی که اتریوم ممکن است در ماه های آینده بیش از 81 درصد افزایش ارزش داشته باشد.

این نشان می دهد که ارقام برجسته بازار پس از کاهش در ابتدای ماه، دیدگاهی صعودی را اتخاذ کردند. اولین اظهارات وی چنین بود:

من فکر می‌کنم تا شش ماه آینده به ازای هر بیت‌کوین بالای 100000 دلار و احتمالاً بالای 5000 دلار برای اتریوم خواهیم بود. من معتقدم که یک گاو نر بزرگ در راه است.

به گفته این سرمایه گذار کلان و مدیر صندوق، کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو می تواند تاثیر مثبتی بر بیت کوین بگذارد.

وقتی نقدینگی فراوان می‌شود، که فکر می‌کنم بازارها شروع به درک آن کرده‌اند، این نقدینگی دارایی‌ها را جابه‌جا می‌کند… و من مدام به مردم می‌گویم، ببینید، وقتی نرخ بهره صفر بود، بیت‌کوین در حدود 65000 دلار در سال 2021 بود. نرخ‌ها تا 5 درصد افزایش یافت. ، و آنها هنوز آنجا هستند. و بیت کوین در حال حاضر با همین قیمت است. وقتی این نرخ کوتاه از 5% به 2.5% یا 3% می رسد، بیت کوین به راحتی می تواند تنها از این نرخ دو برابر شود. همه پیشرفت‌ها و نوآوری‌های بی‌شمار و بزرگی را که در زنجیره و در این فضا اتفاق می‌افتد را فراموش کنید. همه آنها را فراموش کنید. اگر فقط به این معیار نگاه کنید، فکر می‌کنم دلیلی برای بازار فوق‌العاده صعودی در اینجا وجود دارد.

نظر تاپیرو با ارزیابی محیط اقتصادی گسترده تر، به شرح زیر بود:

فکر می کنم طی دو، سه، چهار ماه آینده شاهد افزایش بیت کوین و اتریوم باشیم. از نظر من، اینها دارایی‌های اصلی اکوسیستم دارایی دیجیتال به طور کلی هستند….

قیمت فعلی بیت کوین و اتریوم

تا زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت 64200 دلار معامله می شود که نشان دهنده افزایش 5 درصدی است. در 7 روز گذشته، قیمت BTC 8.49٪ افزایش یافته است. این افزایش قیمت همچنین ارزش بازار را به بالای 1.250 تریلیون دلار رسانده است. حجم معاملات 24 ساعته بیت کوین از 43 میلیارد دلار فراتر رفته است که نشان دهنده افزایش بیش از 50 درصدی پس از یک دوره طولانی است.

برای اتریوم، قیمت پس از افزایش 3.33 درصدی از 2761 دلار فراتر رفت. تغییر قیمت 7 روزه مثبت 6.33 درصد است، در حالی که ارزش بازار بالای 332 میلیارد دلار باقی مانده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید