تحلیل نوسانات بازار ارزهای دیجیتال (تحلیل قیمت آواکس و لونا کوین)

 

نوسانات قیمت ارز دیجیتال پیشرو یعنی بیت کوین ، در نیمه دوم هفته به افزایش خود ادامه داد اما در حال حاضر تثبیت شده است. با وجود افزایش ناگهانی قیمت این ارز پس از آخرین گزارش بلومبرگ، خوش بینی همچنان در بازارها حاکم است. با این حال، مشکلی وجود دارد که می تواند در کوتاه مدت برای آلتکوین ها آزاردهنده باشد.

تسلط بر بازار بیت کوین(دامیننس بیت کوین) به دلیل تصویب آتی ETF ، در حال افزایش است. سرمایه گذارانی که از آلت کوین ها سود می برند، موقعیت های خود را می بندند و به سمت بیت کوین می روند. با این حال، ما همچنان شاهد نقدینگی بیش از نیم میلیارد دلار در میان شایعات Matrixport بودیم. خبر خوب این است که پاکسازی بازار آتی راه را برای افزایش بیشتر باز کرده است.

نظرات درخصوص قیمت لونا کوین

همانطور که آلتکوین ها هیجان اولین راه اندازی ETF بیت کوین را هضم می کنند، ممکن است طی 10 روز دوباره شاهد تجمعات عظیم باشیم زیرا انتظار می رود تقاضا به آنجا سرازیر شود. با این حال، در ابتدای این فرآیند، احتمالاً شاهد باقی ماندن علاقه عمدتاً در BTC در هفته آینده خواهیم بود.

قیمت LUNA Coin در زمان تهیه این مقاله 0.71 دلار است. دادگاه رسماً آن را به عنوان اوراق بهادار مهر زده است و دو کوون در زندان است. بنابراین به نظر می رسد هیچ دلیل منطقی برای سرمایه گذاران LUNA Coin در میان مدت و بلند مدت وجود نداشته باشد. اگر حجم معاملات نیز کاهش یابد، ممکن است طی چند ماه شاهد کاهش قیمت به دلیل شایعات موجود باشیم.

در نمودار روزانه، منطقه 0.68 دلاری همچنان به عنوان پشتیبانی از LUNA Coin عمل می کند. اگر فروش ناگهانی وجود داشته باشد، قیمت ممکن است به همان منطقه از افزایش به 0.56 دلار کاهش یابد. بسته شدن کمتر از 0.77 دلار نشان دهنده توقف رشد LUNA Coin است. برای یک چرخش احتمالی، باید قیمت از این سطح فراتر رفته و تداوم یابد.

اگر فروش بیش از حد ادامه یابد، دیدن بازگشت به منطقه 0.48 دلار پس از 0.62 دلار و 0.55 دلار تعجب آور نخواهد بود.

تفسیر نمودار ارز دیجیتال  AVAX

در نمودار هفتگی، 35 دلار به عنوان حمایت عمل کرد و قیمت از سقوط مجدد به محدوده 25 تا 22 دلار نجات یافت. با این حال، کوین AVAX قادر به بازپس گیری سطح 38.6 دلار نیست. علاوه بر این، به دلیل منفی بودن کوتاه مدت در آلتکوین های ذکر شده در بالا، این وضعیت ممکن است برای مدتی ادامه یابد.

در نمودار روزانه، مانع اصلی 39.5 دلار است و در صورت غلبه بر آن، آستانه 43.4 دلار و سپس 50 دلار قابل آزمایش مجدد است.

دیدگاهتان را بنویسید