تحلیل قیمت بیت کوین

تحلیل قیمت بیت کوین

تحلیل قیمت بیت کوین: یک تحلیلگر پیش بینی می کند بیت کوین تا سال 2025 به 96210 دلار می رسد

جورین تیمر، مدیر کلان جهانی شرکت  Fidelity Investments، نظرات خود را در مورد بیت کوین (BTC) پس از افزایش قیمت اخیر به اشتراک گذاشته است.

دو عامل کلیدی در بیت کوین

جورین تیمر، تحلیلگر خبره، پیشنهاد می کند که ارز دیجیتال پیشرو، بیت کوین، به دلیل دو عامل اصلی، تا سال 2025 می تواند از 96210 دلار فراتر رود.

بر اساس نرخ بهره، تورم، نرخ بهره واقعی و پذیرش جهانی، تایمر سناریویی را برای عملکرد آینده قیمت بیت کوین ارائه کرده است. این تحلیلگر در اظهار نظر خود عنوان کرد:

آیا با افزایش دوباره بیت کوین، منحنی پذیرش مانند چند سال پیش شتاب می گیرد؟ و روند کلان نرخ بهره چه تاثیری بر این موضوع دارد؟ در اینجا چند نکته داده‌ای وجود دارد که باید در نظر گرفته شود: من طیفی از مقادیر را بر اساس شیب منحنی پذیرش اینترنت و مسیر نرخ‌های واقعی نشان می‌دهم. کران پایین نرخ واقعی اوراق بهادار محافظت شده از تورم خزانه داری (TIPS) را 2.5% (جایی که اکنون هستیم) و کران بالا 2-% (محلی که در سال 2021 بودیم) را در نظر می گیرد. عوامل اقتصاد کلان می‌توانند منحنی پذیرش را که در زمان‌های اخیر ظهور کرده‌ایم، تسریع یا کند کنند.

تحلیل نمودار بیت کوین
تجزیه و تحلیل نمودار BTC

در پایان، جورین تیمر  ، مدیر کلان جهانی در Fidelity Investments، پیش بینی می کند که قیمت بیت کوین می تواند تا سال 2025 از 96210 دلار عبور کند. تیمر با تجزیه و تحلیل عواملی مانند نرخ بهره، تورم و پذیرش جهانی، عملکرد قیمت بیت کوین در آینده را ارزیابی می کند. او تخمین می‌زند که اگر نرخ‌های واقعی TIPS در سطح فعلی باقی بماند، بیت‌کوین می‌تواند در سال ۲۰۲۵ به مرز پایین ۴۱۵۵۳ دلار برسد یا در صورت کاهش نرخ‌ها ممکن است ۱۷۵ درصد افزایش یابد و به ۹۶۲۱۰ دلار برسد. تحلیل تایمر دیدگاه مهمی در مورد حرکت قیمت بیت کوین در آینده ارائه می دهد.

بر اساس داده‌های وب‌سایت coinmarketcap ، در زمان نوشتن این مقاله، بیت‌کوین پیشروترین ارز دیجیتال با قیمت 34991 دلار معامله می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید