بیت کوین و آلت کوین ها: وضعیت فعلی و تحولات ETF

از یکشنبه دوم سال 2024، قیمت بیت کوین در منطقه 42700 دلاری در نوسان است و به نظر می رسد که هیجان اولیه برای ETF ها به طور قابل توجهی کاهش یافته است. ورود به ETF های بیت کوین لحظه ای هیجان انگیز بود، اما ما سطوحی را که همه می توانند به طور قطعی بگویند به پایان رسیده اند ندیده ایم. با این حال، این هفته چیزهای مهمی را برای بقیه سال 2024 به ما می گوید.

 

آخرین وضعیت بیت کوین و ETF

ورودی های ETF در سطح 1.2 میلیارد دلار بود. همانطور که ممکن است به خاطر داشته باشید، این رقم بسیار بالاتر از ارقامی است که در گزارش های CoinShares ذکر کردیم. این اتفاق تنها در دو روز رخ داد و سیگنال های قابل توجهی در مورد آینده به ما می دهد. کریپتوکارنسی پادشاه ، در صرافی ها با 11 ETF مختلف ارائه می شود. مهمتر از آن، مدیران دارایی عظیمی مانند BlackRock و Fidelity نیز در این لیست هستند.

 

این روزها، در حالی که جمعیت زیادی سؤالات بی‌معنی می‌پرسند که چرا ورودی‌های میلیارد دلاری در دو روز رخ نداده است، ما هفته‌ها و حتی ماه‌ها بحث می‌کنیم که اثرات واقعی این ورودی‌های ETF در میان‌مدت و بلندمدت درک خواهد شد. . برای مقابله با کمبود واقعی عرضه، رسیدن به هدف 50 میلیارد دلاری در سال جاری ضروری است.

 

از سوی دیگر، شاهد افت قیمت به دلیل فروش سودآور بودیم زیرا سودآوری در جبهه BTC به 95٪ رسید. کسانی که انتظار یک رویداد «فروش اخبار» را داشتند تا حدی درست می‌گفتند، اما کاهش عظیم به 38000 دلار یا 35000 دلار آنطور که انتظار داشتند رخ نداد. این به ما می گوید که اگر ورودی به ETF ها در هفته آینده همچنان قوی باقی بمانند، افزایش تدریجی ممکن است بازگردد.

آخرین وضعیت آلت کوین ها

در میان 100 ارز دیجیتال برتر، آلتکوین با بیشترین سود ENS Coin با قیمت 26.6 دلار و افزایش 105 درصدی طی 7 روز بود. قیمت در 24 ساعت گذشته دو رقمی افزایش یافت و اظهارات ویتالیک بوترین مبنی بر اینکه “ENS مهم است و باید به طور گسترده‌تری مورد پذیرش و بهبود قرار گیرد” بسیار مؤثر بود. SUI، HNT، ETC، BONK به ترتیب بین 51 تا 38 درصد افزایش یافتند.

 

علیرغم کاهش اخیر، هیچ آلتکوینی در بین 100 ارز دیجیتال برتر وجود نداشت که متحمل ضررهای زیادی شده باشد. به نظر می رسید KLAY و AKT استثنا باشند، اما ضرر آنها نیز بین 10 تا 20 درصد بود. اگرچه نسبت به هفته قبل ضرر چندان بزرگی نداشتیم، اما می دانیم که زیان های هفته اکثراً پاک شده است. ارزش تجمعی ارزهای رمزنگاری شده 1.68 تریلیون دلار است و BTCD به زیر 50 درصد کاهش یافته است که برای آلت کوین ها مثبت است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید