بیت کوین خوش بینی سرمایه گذاران را افزایش می دهد

 

افزایش قیمت اخیر بیت کوین به طور قابل توجهی احساسات سرمایه گذاران را تقویت کرده و به بالاترین سطح خود در 16 ماه گذشته رسیده است. بر اساس داده های رصد شده نظرات رسانه های اجتماعی، افزایش 20 درصدی قیمت در بیش از سه هفته، خوش بینی را به طور قابل توجهی افزایش داده است. در حال حاضر بیت کوین با قیمت 67708 دلار معامله می شود که رشد قابل توجه 6.22 درصدی از 25 جولای را نشان می دهد.

چه اتفاقی برای بیت کوین می افتد؟

Santiment گزارش داد که شاخص احساسات وزنی، که اشاره‌های مثبت و منفی بیت‌کوین را اندازه‌گیری می‌کند، به بالاترین سطح خود از مارس 2023 رسیده است. این افزایش احساسات مثبت با تمرکز مجدد بر پتانسیل بیت‌کوین برای رسیدن دوباره به بالاترین سطح تاریخ مطابقت دارد.

افزایش احساسات مثبت با افزایش انتظار برای سخنرانی دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده در کنفرانس بیت کوین 2024 همزمان است. ترامپ در طول سخنرانی خود، چشم انداز خود را برای تبدیل شدن ایالات متحده به رهبر ارزهای دیجیتال جهان اعلام کرد. او همچنین پیش‌بینی کرد که بیت‌کوین در نهایت از طلا پیشی می‌گیرد و رمزارز را به عنوان یک شگفتی مشترک از دستاوردهای بشری برجسته می‌کند.

جزئیات در مورد موضوع

پس از سخنرانی ترامپ، سناتور سینتیا لومیس، مدافع کریپتو، لایحه ای برای ذخیره استراتژیک بیت کوین پیشنهاد کرد. این لایحه پیشنهاد می کند که دولت ایالات متحده 5 درصد از عرضه جهانی بیت کوین را به دست آورده و آن را حداقل برای دو دهه حفظ کند. علاوه بر این، شاخص ترس و طمع کریپتو با 24 امتیاز افزایش یافت و از 28 ژوئن به سطح طمع 71 رسید. .

بینش عملی

  • سخنرانی ها و رویدادهای کلیدی را که بر احساسات بیت کوین تأثیر می گذارند نظارت کنید.
  • برای سنجش تغییرات خلق و خوی بازار، احساسات رسانه های اجتماعی را دنبال کنید.
  • اقدامات بالقوه دولت در رابطه با ذخایر ارزهای دیجیتال را در نظر بگیرید.

 

تحولات اخیر نشان می دهد که چگونه احساسات بازار و رویدادهای ژئوپلیتیکی نقش مهمی در ارزش گذاری بیت کوین ایفا می کند و پیامدهای مهمی برای سرمایه گذاران دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید