بزرگترین ایردراپ تاریخ :همستر کامبت فردا در ارزیپتو

فصل 1 همستر به پایان رسید و فقط یک روز تا تاریخ Airdrop همستر کمبت (HMSTR) فاصله داریم! آیا همه شما موجودی HMSTR خود را بررسی کرده اید؟
اکنون در آستانه دریافت توکن ها و اطلاع از قیمت توکن های HMSTR هستیم. همانطور که به گذشته نگاه می‌کنیم – مثلا بهترین کارت‌ها برای ارتقا، تعداد روزهایی که همستر کمبت بازی می‌کردیم، کارت‌هایی که ارتقا داده‌ایم، و کل درآمدمان – این بازی یک تجربه باورنکردنی بود!
برای ایردراپ همستر کمبت آماده شوید! در این مقاله تمام جزئیات مورد نیاز شما را در مورد آخرین ایرداپ همستر، را بررسی کرده ایم.

 ایردراپ همستر کمبت (HMSTR) در 26 سپتامبر 2024

دنیای کریپتو مشتاقانه منتظر همستر کمبت ایردراپ آینده در 26 سپتامبر 2024 است. بازیکنانی که سکه های درون بازی جمع آوری کرده اند، توکن های HMSTR، ارز دیجیتال بومی بازی را دریافت خواهند کرد که می تواند در پلتفرم هایی مانند ارزیپتو معامله شود. مجموع عرضه توکن های همستر 100 میلیارد است که 60 درصد آن برای این ایردراپ اختصاص داده شده است.
این ایردراپ به بازیکنان وفادار این شانس را می‌دهد تا تلاش‌های بازی خود را به دارایی‌های ارزشمند و قابل معامله تبدیل کنند. با چنین توزیع توکن قابل توجهی، ایردراپ قرار است به یکی از بزرگترین ها در تاریخ کریپتو تبدیل شود و فرصت قابل توجهی را برای جامعه همستر کمبت فراهم کند.

قیمت HMSTR را در 26 سپتامبر

چقدر می توانیم پیش بینی کنیم؟ پیش بینی قیمت دقیق غیرممکن است، اما آیا به طور بالقوه می تواند به 1 دلار برسد؟ بله، این یک احتمال است! قیمت فعلی در برخی بازارها مثلا بیتگت 0.0106 دلار است که نشان دهنده افزایش 12.76 درصدی نسبت به قیمت قبلی است و انتظار می رود که تا تاریخ airdrop بیشتر افزایش یابد.

چگونه برای ایردراپ آماده شویم؟

1.کیف پول تون کیپر را آماده کنید

اطمینان حاصل کنید که آدرس کیف پول تون کیپر در تنظیمات بازی همستر کامبت به درستی وارد شده است.

نکته مهم: باتوجه به تجربه ای که از ایرداپ های دیگر شبکه تون مانند نات کوین و داگز به دست آورده ایم به احتمال بسیار این شبکه در روز ایردراپ بسیار شلوغ خواهد بود، بهتر است از قبل مقداری تون (TON) در کیف پول خود داشته باشید. شما می توانید از قسمت معامله سریع صرافی ارزیپتو تون کوین خریداری کرده و به کیف پول خود انتقال دهید.

2.  ثبت نام در در صرافی ارزیپتو:

برای خرید ارز تون و همینطور برای اینکه فردا بدون مشکل بتوانید ارزهای همستر خود را برای معامله به ارزیپتو انتقال دهید نیاز است همین امروز مراحل احراز هویت خود را تکمیل کنید.

3.نحوه برداشت سکه های همستر کمبت:  

پس از راه اندازی توکن HMSTR، باید بتوانید سکه های همستر خود را برداشت کنید. هنگامی که کیف پول TON خود را به مینی برنامه تلگرام همستر کامبت متصل کردید، بازی به شما امکان می دهد درآمد خود را در قالب توکن های HMSTR به کیف پول TON متصل خود برداشت کنید.
برای بررسی توکن HMSTR خود ، با راه اندازی ربات Hamster Kombat در برنامه تلگرام خود شروع کنید. سپس، به تب Airdrop واقع در پایین ربات بروید. در اینجا، می‌توانید تخصیص رمز ارز  HMSTR خود را مشاهده کنید، که بر اساس گیم‌پلی، ریفرال ها و تکمیل کار شما محاسبه می‌شود.
در نهایت، اطمینان حاصل کنید که کیف پول TON شما برای دریافت airdrop با بررسی پیام تاییدی مبنی بر اینکه کیف پول شما با موفقیت پیوند شده است، متصل است.

سپس می‌توانید توکن‌های HMSTR خود را در صرافی‌های رمزنگاری مانند ارزیپتو پس از فهرست توکن Hamster Kombat در 26 سپتامبر مبادله کنید.

دیدگاهتان را بنویسید