بروزرسانی های جدید همستر و نحوه فروش آن

همستر کامبت در ماه جولای اتفاقات بعدی را فاش می کند همستر کامبت، روند داغ اخیر بخش رمزنگاری P2E، به کاربران اجازه داده است نگاهی گذرا به برنامه‌های آتی خود، به‌ویژه برای ماه جولای داشته باشند. در اینجا گزارش مختصری در این مورد و نحوه فروش توکن های همستر آورده شده است.

همستر کامبت، بازی ضربه زدن برای کسب درآمد در تلگرام، جایگاه خود را به عنوان یک روند داغ در حوزه کریپتو حفظ کرده است. نکته قابل توجه، بازی P2E (بازی برای کسب درآمد) که اخیراً با چشم‌انداز راه‌اندازی در بلاک چین TON (شبکه باز) ظهور کرده است، از پیشرفت‌های ماه جولای و آینده خود رونمایی کرده است.

در اینجا گزارش مختصری از آنچه که بازی P2E مبتنی بر تلگرام در آینده برای کاربران خود به ارمغان خواهد آورد، آورده شده است.

ابزار درون بازی TGE & Token چیست؟

سایت رسمی همستر کمبت یکی از حیاتی ترین به روز رسانی های این پروژه را در ماه جولای نشان می دهد. قابل ذکر است که TGE (رویداد تولید توکن) و ابزار درون بازی برای این توکن قرار است در این ماه رونمایی شود.

این بدان معناست که کاربران ممکن است در روزهای آینده شاهد یک ایردراپ توکن همستر کمبت باشند که انتظار می‌رود در بلاک چین TON رخ دهد. در همین حال، با انجام بازی در تلگرام، به وضوح می توان مشاهده کرد که تب (بخش)ایردراپ درون بازی می گوید که لیستی از تسک ها در حال بروزرسانی است. همانطور که در سایت ذکر شده است، ممکن است کاربران مجبور باشند وظایف خاصی را برای شرکت در ایردراپ انجام دهند. یکی از این وظایف در این پلتفرم، اتصال کیف پول TON کاربران به همستر کمبت بود. با این حال، انتظار می رود وظایف بیشتری در روزهای آینده ارائه شود.

علاوه بر این، ابزار درون بازی برای توکن، با اشاره به موارد استفاده مختلف از یک توکن در اکوسیستم گیم فای، قرار است در این ماه فاش شود. این امر جذابیت بازی را افزایش می دهد و به نوبه خود به پروژه در به دست آوردن کشش قابل توجه در صنعت کمک می کند. به طور همزمان، به‌روزرسانی‌های آینده سه‌ماهه سوم ۲۰۲۴ شامل شخصیت‌ها و پوسته‌های جدید، رویدادهای محدود زمانی، رویدادهای زنده و غیره می‌شد.

علاوه بر این، این پروژه همچنین نوید به‌روزرسانی‌های توسعه‌ای بیشتری را در سه‌ماهه چهارم می‌داد که فعالان بازار را هیجان‌زده کرد.

بازی Hamster Kombat P2E

همستر کامبت، یک بازی در تلگرام است که باید به معنای واقعی کلمه برای کسب سکه به عنوان جایزه ضربه بزنید، این بازی همراه با ظهور بازی های P2E مبتنی بر تلگرام، مانند Notcoin، توجه قابل توجهی را به خود جلب کرده است. این بازی کسب سکه‌هایی را تسهیل می‌کند که کاربران می‌توانند آن‌ها را روی پلتفرم استخراج کنند تا از طریق کارت‌های منحصربه‌فرد درآمد غیرفعالی کسب کنند. همچنین، انجام وظایف مختلف فرصت های بیشتری را برای کاربران فراهم می کند تا سکه های بیشتری کسب کنند.

 

نحوه فروش توکن های کسب شده در بازی

این روزها نحوه فروش سکه‌های همستر به دغدغه بسیاری از افراد تبدیل شده است. برای تبدیل کردن سکه های همستر به تومان باید مراحلی را دنبال کنید:

  1. ابتدا یک کیف پول تون کوین بسازید. می توانید از گوگل پلی یا اپ استور این کیف پول را دانلود کنید .
  2. سپس بازی همستر خود را از بخش ایدراپ به کیف پول تون خود وصل کنید.
  3. بعد باید منتظر بمانید تا ارز دیجیتال همستر لیست شود.
  4. بعد از لیست شدن توکن همستر باید در یک صرافی ارز دیجیتال حساب داشته باشید تا بتوانید سکه های خود را برای فروش منتقل کنید. صرافی ارزیپتو اولین صرافی ای خواهد بود که این ارز را در بخش معاملات سریع خود اضافه خواهد کرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوط به بازی همستر با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید