بررسی چشم انداز ارزهای دیجیتال: پیش بینی ها و تحولات برای سال 2024

ارز دیجیتال در طول سال 2022 متحمل زیان های قابل توجهی شد و هر هفته ورشکستگی های جدیدی ظاهر شد که منجر به روزهای کابوس وار شد. اگرچه سال 2023 نسبتاً بهتر بود، حتی آرام‌ترین هفته‌ها نیز تحولات عمده‌ای را به همراه داشت. با این حال، در سال 2024، سرمایه گذاران امیدوار هستند، مشتاقانه انتظار روزهای بهتری را دارند.

 

ارزهای دیجیتال در 40 روزآینده

با وجود تحولات کلان متعدد، قیمت بیت کوین در حال افزایش است. داده های ایالات متحده کاملاً مثبت به نظر می رسد، اما در صورت شیوع بیماری واگیر اخیر در چین ، می تواند بهانه ای برای رکود باشد. آیا جهان می تواند جرأت کند یک بار دیگر وارد یک فرآیند همه گیر جهانی شود، مشابه دوران کووید؟ گفتنش سخت است، اما هر احتمالی باید در نظر گرفته شود.

اکنون که مقدار ترس احتمالی در نظر گرفته شد، می‌توانیم روی انگیزه‌های اساسی در بازار تمرکز کنیم. پس از درخواست های متعدد برای تغییرات نقدی بیت کوین ETF در اواسط اکتبر، کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) تصمیم گیری برای بسیاری از برنامه ها، از جمله برنامه های BlackRock، Fidelity، ARK Invest و 21Shares را به تاخیر انداخت.

 

 

با این حال، به مهلت های نهایی در حدود 40 روزدیگر یعنی 10 ژانویه نزدیک می شویم. علاوه بر این، با نزدیک شدن به این تاریخ، جلسات بین ناشران بالقوه ارزها و SEC بیشتر می شود. به روز رسانی ها و جزئیات مختلف نشان می دهد که ما می توانیم تا 9 یا 10 ژانویه شاهد تایید ETF باشیم، اگرچه احتمال کمی وجود دارد.

پیش بینی های رمزنگاری برای ژانویه 2024

«هنگام شایعه ،بخر، هنگام اخبار بفروش» یک پدیده رایج در مورد ارزهای رمزنگاری شده است و انتظار می‌رود روند مشابهی با تأیید ETF بیت‌کوین نقطه‌ای باشد. دست کم تعداد کمی از تحلیلگران اینطور معتقدند. مسئله این است که تأیید ETF در واقع یک کاتالیزور قیمت بلندمدت برای ارزهای دیجیتال است، زیرا دائماً نقدینگی سازمانی را به آنها تزریق می کند.

در حالی که ما در حال حاضر از ورودی خالص سالانه 1-2 میلیارد دلاری گزارش شده توسط CoinShares خوشحالیم، ورودی مورد انتظار حدود 50 میلیارد دلار پس از تایید ETF می تواند عواقب بسیار بیشتری داشته باشد. دلیل هیجان و انتظار سرمایه گذاران دقیقاً همین است. این باور عمومی مبنی بر اینکه هیچ چیز پس از تایید ETF مثل قبل نخواهد بود، می تواند هر روز که می گذرد نوسانات را افزایش دهد.

  • سال 2024 برای سرمایه گذاران کریپتو امیدوارکننده است.
  • تاییدیه های ETF می تواند پویایی بازار را تغییر دهد.
  • منافع سازمانی ممکن است نوسانات کریپتو را افزایش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید