برجستگی اتریوم در بازار ارزهای دیجیتال

بازار ارزهای دیجیتال در 12 ژانویه رکودی را تجربه کرد که منجر به ضرر بسیاری از سرمایه‌گذاران در میان خوش‌بینی مداوم برای تاییدیه‌های نقدی ETF بیت‌کوین شد. بیت کوین در حال حاضر با قیمت 43438 دلار معامله می شود که نشان دهنده کاهش 6.45 درصدی در 24 ساعت گذشته است. با این حال، در این مدت، اتریوم توانسته است در میان پروژه‌های پیشرو در بازار ارزهای دیجیتال پیشروی کند.

پادشاه آلتکوین ها در روزهای اخیر جایگاه خود را حفظ می کند

اتریوم با کاهش 0.85 درصدی در 24 ساعت گذشته، همچنان با قیمت 2596 دلار معامله می‌شود و بر اساس تحلیل‌های تحلیلگران بر اساس داده‌های زنجیره‌ای، ممکن است یک اصلاح کوتاه‌مدت قیمت در پادشاه آلت‌کوین رخ دهد.

پس از اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در 11 ژانویه تمامی برنامه های ETF بیت کوین را تایید کرد، پس از یک ادعا، توجه به اتریوم معطوف شد. بسیاری از تحلیلگران پیشنهاد کرده‌اند که برنامه‌های ETF نقطه‌ای اتریوم می‌توانند در آینده در دستور کار قرار گیرند، که به شتاب اتریوم در مقایسه با سایر دارایی‌های ارز دیجیتال کمک کرده است.

طبق پلتفرم تجزیه و تحلیل داده‌ها ، The Block’s Data Dashboard، با این پیشرفت‌ها،  89.4 درصد از عرضه اتریوم در گردش در حال حاضر سود دارد، که بالاترین نرخی است که از سال 2021 مشاهده شده است. عرضه بالای سود می‌تواند سرمایه‌گذاران را تشویق به کسب سود کند که به طور بالقوه منجربه فشار فروش کوتاه مدت بر پادشاه آلتکوین ها می شود.

چهره برجسته اظهارات قابل توجهی را بیان می کند

آندره دراگوش، رئیس تحقیقات گروه ETC، در بیانیه ای اظهارات قابل توجهی در مورد افزایش قیمت اتریوم ارائه کرد. با توجه به این چهره برجسته، تأیید اخیر برنامه‌های ETF بیت‌کوین توسط SEC این گمانه‌زنی را تشویق کرده است که محصولات ETF نقطه‌ای اتریوم نیز در آینده معرفی شوند، که نشان‌دهنده روند صعودی دومین دارایی بزرگ رمزنگاری بر اساس ارزش بازار است.

دراگوش همچنین اشاره کرد که افزایش قابل توجه اخیر در عرضه می تواند به عنوان یک عامل متعادل کننده برای اتریوم عمل کند:

دلیل آن این است که انگیزه کمتری برای فروش دارایی تحت این شرایط وجود دارد، به ویژه برای دارندگان بلندمدت. با این حال، سرمایه‌گذاران کوتاه‌مدت ممکن است همچنان تمایل به کسب سود داشته باشند، اما قطعاً یک بازار صعودی مداوم مشاهده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید