با نزدیک شدن هاوینگ ، بیت کوین وارد فاز رالی می شود

یک تحلیلگر شناخته شده در بازارهای ارزهای دیجیتال ادعا کرده است که بیت کوین (BTC) با نزدیک شدن به فرآیند هاوینگ (نصف شدن) خود وارد مرحله صعودی می شود. رکت کپیتال، تحلیلگر کریپتو، اشاره کرد که بیت کوین وارد مرحله رالی قبل از هاوینگ شده است.

زمان بیت کوین فرا رسیده است!

تحلیلگر رمزارز معروف به رکت کپیتال به دنبال کنندگان خود در پلتفرم رسانه اجتماعی X گفت که بیت کوین به مرحله رالی قبل ازهاوینگ وارد شده است.

به گفته این تحلیلگر، بازارهای صعودی بیت کوین را می توان به سه بخش اصلی تقسیم کرد: رالی قبل از هاوینگ، مقاومت پس از هاوینگ و سهمی پس از هاوینگ. وی با بیان اینکه بیت کوین فاز اول را به طور رسمی آغاز کرده است، گفت:

وقت تمام است. بیت کوین اکنون وارد مرحله رالی پیش ازهاوینگ شده است

 

رکت کپیتال همچنین به اندیکاتور سایکل پای توجه دارد که بر میانگین متحرک 111 روزه (DMA) و مضرب میانگین متحرک 350 روزه تمرکز دارد. به گفته این تحلیلگر، 111 DMA این اندیکاتور، که به عنوان حمایت در طول دوره های صعودی عمل می کند، نشان می دهد که اوج چرخه بازار در حدود اکتبر سال جاری نزدیک می شود.

 

فرآیند هاوینگ بیت کوین

با این حال، اگر بیت کوین قبل از نصف شدن ماه آوریل، زمانی که پاداش استخراج کنندگان به نصف کاهش می یابد، تصحیح شود، اوج بازار می تواند در تاریخ بعدی رخ دهد و موارد زیر را برجسته کند:

میانگین متحرک، به عنوان پشتیبان است. همین امر در نیمه‌سال 2020 نیز صادق بود، و اکنون در نیمه‌سال 2024 هستیم و به آنچه در این میانگین متحرک در حال حاضر روی می‌دهد نگاه کنید. این میانگین به عنوان پشتیبان است و از طریق این آزمون مجدد فرصت های خرید مقرون به صرفه را ارائه می دهد.

بنابراین، ما می دانیم که میانگین متحرک 111 روزه مهم است، و اگر این دو میانگین متحرک را در آینده پیش بینی نکنیم، اگر اصلاحی اساسی نداشته باشیم، به این معنی است که در حدود اکتبر به اوج بازار صعودی خواهیم رسید.

با این حال، در حوالی عقب نشینی قبل از هاوینگ، ما تمایل به مشاهده اصلاحاتی در عملکرد قیمت بیت کوین داریم، بنابراین اصلاح در این دوره احتمالاً میانگین متحرک سایکل پای را کمی بیشتر به سمت پایین می کشد، که همچنین به این معنی است که این میانگین متحرک گسترش خواهد یافت. قرار است کمی کاهش یابد، به این معنی که ما شاهد وقوع اوج بازار صعودی در تاریخ بسیار بعدی خواهیم بود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید