افزایش 50 درصدی قیمت نات کوین ، آیا جهش ادامه دارد؟

تحلیلگر ارز دیجیتال ، پیش‌بینی می‌کند که افزایش قیمت  50 درصدی نات کوین بی‌سابقه است.

قیمت Notcoin (NOT) در ماه ژوئن به بالاترین حد خود در حدود 0.029 دلار رسید. اما از آن زمان تاکنون در کانال نزولی (خطوط آبی) معاملات را آغاز کرده است. قیمت در نهایت به دنبال افزایش قیمت 50 درصدی از بالای کانال شکسته شد و عملکرد قیمت نشان می دهد که این می تواند شروع یک صعود طولانی باشد.

شاخص قدرت نسبی (RSI) برای Notcoin در نمودار روزانه، در حال حاضر روی 48 است. قیمت نه بیش از حد خرید شده و نه بیش از حد فروخته شده است، و فضای زیادی برای حرکت به سمت بالا دارد. حرکت به سمت 48 پس از آن آغاز شد که میانگین 14 روزه RSI از سطح حمایت در 33 جهش کرد.   هنوز هم می‌توان RSI 48 را کمی نزولی در نظر گرفت تا زمانی که به بالای 50 برسد که منطقه خرید است.

شاخص واگرایی میانگین متحرک (MACD) نشان می دهد که خطوط سیگنال و MACD زیر خط صفر هستند و نشان می دهد که بازار قیمت همچنان نزولی است. این می تواند برای NOT مثبت باشد زیرا همچنین نشان می دهد که قیمت قبل از خرید بیش از حد، فضای زیادی برای اجرا دارد  همچنین شایان ذکر است که اندیکاتورهای RSI و MACD اندیکاتورهای عقب مانده هستند، به این معنی که به سرعت به تغییرات قیمت پاسخ نمی دهند. آنها به درستی عملکرد قیمت در حال انجام را منعکس نمی کنند بلکه فقط داده هایی را بر اساس فعالیت های گذشته ارائه می دهند.

کاپیتان فایبیک، یک تحلیلگر ارزهای دیجیتال با نزدیک به 100 هزار دنبال کننده در X، نیز در پستی درباره Notcoin شکست کانال نزولی را تایید کرد. بر اساس تجزیه و تحلیل آنها، اینفلوئنسر محبوب رمزارز انتظار یک افزایش 100٪ از نقاط شکست تا بالای یک کانال را دارد. به گفته خودش، او “انتظار یک رالی صعودی 2 برابری دارد.” بر اساس اقدام قیمت، معامله‌گران می‌توانند شروع به زمان‌بندی ورودی‌های خود کنند و به دنبال تأییدیه‌های اضافی برای سوار شدن بر موج صعودی احتمالی باشند که در شرف دنبال کردن است.

 

دیدگاهتان را بنویسید