اضافه شدن یک صفر دیگر به قیمت شیبا اینو (SHIB)

شیبا اینو اکنون با قیمتی درحدود 0.000012 دلار معامله می شود که کاهش چشمگیر قیمت از حدود 0.0002 دلار است. سرمایه‌گذاران نگران این افت ناگهانی هستند، که نشان می‌دهد ممکن است مشکلاتی در راه باشد زیرا این ارز دیجیتال برای حفظ ارزش خود مبارزه می‌کند. شیبا اینو از کاهش اخیر در بازار ارزهای دیجیتال مستثنی نیست.  به دلیل ترکیبی از احساسات نزولی و لیکوئیدی در سراسر بازار، SHIB، مانند بسیاری از دارایی های دیجیتال دیگر، در یک مارپیچ نزولی به دام افتاده است. نگرانی‌هایی در مورد ظرفیت SHIB برای بازیابی پس از فروش قابل توجه آن مطرح شده است که آن را به پایین‌ترین سطح فعلی خود رسانده است.

SHIB به زیر سطوح حمایت مهم سقوط کرد که نشان دهنده یک روند نزولی واضح است. کاهش 65 درصدی قیمت از زمان اوج خود در اوایل سال جاری، نشانه آشکاری از مشکلات رو به رشد است. قیمت میم کوین نزدیک به سطح 0.00001 دلار است، یک منطقه روانی حیاتی، که بر فشار می افزاید.

سقوط به زیر این مانع ممکن است منجر به زیان بیشتر شود و احتمالاً یک صفر دیگر به ارزش آن بیافزاید که نشانه نزولی سرمایه گذاران خواهد بود. تصاویر تیره و تار نیز با معیارهای روی زنجیره نقاشی می شوند. قبل از کاهش قیمت، بیش از 1.2 تریلیون SHIB مبادله شد که نشانه ای از حجم کم تراکنش و خروج مداوم نهنگ ها است.

با این حال، تعداد کمی از کیف‌پول‌ها 73 درصد از عرضه SHIB را در اختیار دارند که نشان‌دهنده تمرکز بالای دارندگان بزرگ است. علیرغم این واقعیت که 47 درصد از دارندگان هنوز سودآور هستند، همچنان چشم انداز نزولی در بازار وجود دارد، همانطور که از خروجی های بزرگ و فشار ضعیف خرید مشاهده می شود. با وجود این موانع هنوز امید وجود دارد. اگر شرایط بازار حل شود، جامعه و ماهیت سوداگرانه میم کوین ها ممکن است باعث بازگشت مجدد شود. اما انجام این کار مستلزم تغییر عمده در نگرش و همچنین بودجه جدید است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید