آیا قیمت بیت کوین در سال 2024 به ATH (بالاترین قیمت خود)می رسد

آیا قیمت بیت کوین در سال 2024 به ATH (بالاترین قیمت خود)می رسد، آیا اکنون باید بیت کوین بخرید و یا سقوط دیگری در راه است: تجزیه و تحلیل

 

قیمت بیت کوین در حال حاضر در حدود 43000 دلار و از ابتدای دسامبر در محدوده بین 40 تا 48 هزار دلار معامله می شود. این اتفاق کمتر از یک ماه پس از تصمیم مهم کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده مبنی بر تایید صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) رخ داد.

در تجزیه و تحلیل جامع قیمت بیت کوین اخیراً، DecenTrader عقیده و چشم اندازی درباره آنچه در حال حاضر در رابطه با بیت کوین می گذرد و اینکه ممکن است در آینده نه چندان دور به کجا برود، ارائه می دهد.

هنگام اخباربفروش: تایید ETF بیت کوین

بر اساس این تجزیه و تحلیل، بخشی از دلیل اینکه بیت کوین در اوایل ژانویه به 49 هزار دلار رسید، تصویب ETF در 11 ژانویه بود.

این واقعیت، به گفته DecenTrader، سه دلیل دقیق برای فروش ارائه کرد. که شامل رسیدن به یک هدف فنی از پایین الگوی “کاپ و هندل”، اصلاح 61.8 درصدی نزولی بازار، و همچنین این واقعیت است که این خبر تا حد زیادی یک رویداد خبری بود.

قیمت بیت کوین کاهش یافت، که تا حد زیادی به دلیل خروج از بیت کوین تراست گری اسکیل – GBTC بود. به یاد بیاورید که سرمایه گذاران در GBTC هیچ راهی برای باز کردن وجوه خود قبل از تصویب ETF نداشتند. هنگامی که این امر به واقعیت تبدیل شد، آنها اقدام به فروش کردند و باعث فشار نزولی بر قیمت شدند.

نصف شدن(هاوینگ) بیت کوین: یک نکته مهم

اکنون که قیمت بیت کوین به ظاهر تثبیت شده است، اذعان به یک کاتالیزور اصلی دیگر در سال 2024 نیز مهم است: نصف شدن بیت کوین.

DecenTraderبا تجزیه و تحلیل تأثیر بالقوه آن بر قیمت، می‌گوید که اگر بخواهیم خریدی انجام دهیم قبل از وقوع سود ،خرید را ثبت کنیم: این بدان معناست که بیت کوین حدود 30 روز از هم اکنون (2 فوریه) فرصت دارد تا قبل از یافتن تقاضای پیش بینی شده FOMO در مرحله اصلاحی خود وارد شود.

علاوه بر این، تحلیلگران همچنین می گویند که ریسک نزولی دقیقاً به دلیل هاوینگ تا حدودی محدود است.

آیا بیت کوین در سال 2024 به بالاترین حد خود می رسد؟

تحلیلگران بر این باورند که این چرخه هیچ تفاوتی با چرخه های قبلی نخواهد داشت و از نظر تاریخ ارزهای دیجیتال 220 تا 240 روز پس از هاوینگ طول می کشد تا به بالاترین حد خود برسد.

من انتظار چشم انداز مشابهی را دارم، با اینکه بیت کوین در اواسط تا اواخر سه ماهه چهارم سال 2024 به بالاترین حد خود خواهد رسید، که مقداری زمان برای اصلاح می هد که عزم سرمایه گزاران در این بین را آزمایش می کند.

گفته می‌شود، این گزارش همچنین نسبت به قیمت‌های متلاطم دریافتی و «مقداری FOMO اضافی به سطح 49 هزار دلار» هشدار می‌دهد. این همان جایی است که آنها همچنین انتظار یک رویداد فروش خبری دیگر را دارند.

سلب مسئولیت: هیچ یک از موارد فوق توصیه مالی نیست. سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال خطر از دست دادن سرمایه را به همراه دارد. اکیداً به خوانندگان توصیه می‌شود قبل از تصمیم‌گیری که ممکن است به محتوای بالا مرتبط باشد یا نباشد، با یک کارشناس مالی مشورت کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید