دینامیک بازار و حرکت قیمت سولانا

 

سولانا، یکی از بزرگترین پلتفرم‌های قرارداد هوشمند، با اکوسیستم قوی خود همچنان برجسته است. با این حال، رکود عمومی بازار به طور قابل توجهی بر آن تأثیر گذاشته است. در حالی که سولانا در حال پیشروی برای یک ATH جدید بودید، فروش آن در 20 مارس شروع شد، و هم سکه‌های میم مبتنی بر سولانا و هم قیمت سکه سولانا مجبور شدند رالی خود را متوقف کنند. بنابراین، پیش بینی های فعلی چیست؟

 

سولانا (SOL)

همانطور که این مقاله در حال آماده شدن است، قیمت بیت کوین 63375 دلار و ارز سولانا 135 دلار است. ممنتوم منفی که هفته گذشته شتاب گرفت، چشم انداز نزولی را عمیق تر کرد. اگر قیمت بیت کوین تست جدیدی را زیر 60000 دلار شروع کند، سرمایه گذاران سولانا ممکن است به سرعت با فروش پاسخ دهند.

 

 

از سوی دیگر، نسبت شارپ است که شانس بهبود قیمت را کاهش می دهد، یکی دیگر از جزئیات قابل توجه است. این داده ، عددی است که میانگین بازده سرمایه گذاری در مقایسه با ریسک احتمالی را نمایش می دهد. مقادیر پایین تر قطعا نشان دهنده نسبت پاداش ضعیف برای سرمایه گذاران است.

 

با نسبت شارپ 4.27-، در پایین ترین سطح خود در چهار ماه گذشته، فقدان اشتهای سرمایه گذاران در حال حاضر شدید است، و به طور بالقوه افزایش شدید قیمت را به سمت کاهش دو رقمی سوق می دهد.

قیمت SOL Coin چقدر خواهد بود؟

قیمت سولانا که در محدوده 134-135 دلار شناور است، نتوانسته است از شکل مثلث صعودی که حدود 15 روز است در آن حرکت کرده است فرار کند. در حالی که آلت کوین به تدریج و به طور پیوسته در حال کاهش است، یک تلاقی مرگ در نمودار شکل می گیرد. این سیگنال نزولی که به عنوان تلاقی مرگ نیز شناخته می شود، زمانی رخ می دهد که میانگین متحرک نمایی 50 روزه (EMA) کمتر از متحرک نمایی بلند مدت 200 روزه باشد.

 

این سیگنال معمولاً در هنگام فروش عمده آشکار می شود. اگرچه ممکن است رکود را دقیقاً پیش‌بینی نکند، اما به سرمایه‌گذاران می‌گوید که فروش عمیق‌تر می‌شود، احساس افزایش معکوس می‌شود و این به سرعت اتفاق می‌افتد. اگر سیگنال درست ثابت شود، قیمت SOL Coin ممکن است پشتیبانی 126 دلاری را از دست بدهد و به طور بالقوه به سطوح 100 و 85 دلار کاهش یابد. با این حال، یک بازگشت سریع از پایین می تواند قیمت را در یک روند صعودی با بسته شدن بالای 85 دلار نگه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید